გაკვეთილის თემა
|
ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხები
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
22
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა,აქტუალობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ ამოცანების ამოხსნის ხერხების შერჩევას და მის გამოყენებას
|
მოსწავლემ უნდა გაეცნოს ამოცანების ამოხსნის ხერხებს ,შეძლოს ამოცანის ამოხსნისას დამოუკიდებლად შეარჩიოს ხელსაყრელი ხერხი და გამოიყენოს ის.
შედეგი თვალსაჩინოა ,თუ მოსწავლე :
.ქმნის მონაცემთა ცხრილებს , მათ შორის დაჯგუფებული რაოდენობრივი მონაცემების შემთხვევაში.
.პოულობს მონაცეთა ერთობლიობაშიარსებულ კანონზომიერებებს და მსჯელობს მათზე.
| |
წინარე ცოდნა
|
წილადი, წილადი ნაწილის პოვნა, პროცენტი
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები შეფასდებიან წინასწარ შემუშავებული რუბრიკის მიხედვით
|
სასწავლო მასალა ტექნიკური რესურსები
|
დაფა,ცარცი,კომპიუტერი, პროექტორი, ბარათები.სლაიდიhttps://drive.google.com/open?id=0B7ZsaY_tm5sTZmliY1NjbEREcms
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
დაჯგუფების ფორმები: ინდივიდუალური,მთელი კლასი,ჯგუფური მუშაობა.
.A(გამოწვევა7 წთ).
მოსწავლეებს ვურიგებ ქვიზს ,ისინი ასრულებენ დავალებას. (დანართი 1)
მასწავლებელი მოსწავლეებთან ერთად ახდენს დავალების ანალიზს. მასწავლებელი შედეგების მიხედვითახდენს ჯგუფების ფორმირებას: N1 ჯგ.(9_10 ქ)N2{7-8},N3(5-6).
(დანართი 2) (7წთ)
B ”ფაზა
თითოეულ ჯგუფხ ეძლევა ამოცანები, რომლებიც საჭიროებენ სხვადასხვა ხერხით ამოხსნას. უნდა შეარჩიონ
ამოხსნის გზა და ამოხსნან.სამუსაოდ ეძლევათ ( 10წთ). თუ რომელიმე ჯგუფი ადრე დაამთავრებს მათ ეძლევათ დამატებითი ამოცანა.(დანართი 4)
“C”ფაზა
ჯგუფები მოახდენენ პრეზენტაცის. გაიმართება დისკუსია (10წთ)
მოსწავლეები ინდივიდუალურად შეასრულებენ დამოუკიდებელ ამოცანას მოხდება პრეზენტაცია.(6წთ)(დანართი5)
თემის შეფასებისათვის თითოეული მოსწავლე გააკეთებს ჩ ანაწერს,რომელი ხერხით ამოხსნილი ამოცანა იყო მათთვის გასაგები და რომელი არა. (5 წთ)
ამ ჩანაწერებს გამოვიყენებ მომდევნო გაკვეთილის დაგეგმვისას.
|
Thursday, June 9, 2016
ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხები
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment