Thursday, June 9, 2016

ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხები



გაკვეთილის თემა
ამოცანების ამოხსნის სხვადასხვა ხერხები
სწავლების  საფეხური
დაწყებითი
მოსწავლეთა პროფილი
22
გაკვეთილის მნიშვნელობა,აქტუალობა
მოსწავლეები შეძლებენ ამოცანების ამოხსნის ხერხების შერჩევას და მის  გამოყენებას
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
მოსწავლემ  უნდა გაეცნოს ამოცანების  ამოხსნის  ხერხებს ,შეძლოს ამოცანის ამოხსნისას დამოუკიდებლად შეარჩიოს ხელსაყრელი ხერხი და გამოიყენოს ის.
შედეგი  თვალსაჩინოა  ,თუ მოსწავლე :
.ქმნის  მონაცემთა ცხრილებს , მათ შორის დაჯგუფებული რაოდენობრივი მონაცემების შემთხვევაში.
.პოულობს მონაცეთა ერთობლიობაშიარსებულ  კანონზომიერებებს და მსჯელობს მათზე.
წინარე ცოდნა
წილადი, წილადი ნაწილის პოვნა, პროცენტი
შეფასების  საგანი  და  პროცედურები
სასწავლო  მასალა  ტექნიკური რესურსები
დაფა,ცარცი,კომპიუტერი, პროექტორი, ბარათები.სლაიდიhttps://drive.google.com/open?id=0B7ZsaY_tm5sTZmliY1NjbEREcms
გაკვეთილის  მსვლელობა  
დაჯგუფების  ფორმები: ინდივიდუალური,მთელი  კლასი,ჯგუფური  მუშაობა.
  .A(გამოწვევა7 წთ).
მოსწავლეებს  ვურიგებ  ქვიზს  ,ისინი  ასრულებენ  დავალებას. (დანართი 1)

მასწავლებელი  მოსწავლეებთან  ერთად  ახდენს  დავალების  ანალიზს. მასწავლებელი  შედეგების  მიხედვითახდენს  ჯგუფების  ფორმირებას:  N1 ჯგ.(9_10 ქ)N2{7-8},N3(5-6).
(დანართი 2) (7წთ)
      B ”ფაზა
თითოეულ  ჯგუფხ  ეძლევა  ამოცანები, რომლებიც  საჭიროებენ  სხვადასხვა  ხერხით  ამოხსნას.  უნდა  შეარჩიონ
ამოხსნის  გზა  და  ამოხსნან.სამუსაოდ  ეძლევათ ( 10წთ). თუ  რომელიმე  ჯგუფი  ადრე   დაამთავრებს  მათ  ეძლევათ  დამატებითი  ამოცანა.(დანართი 4)
     “C”ფაზა
ჯგუფები  მოახდენენ პრეზენტაცის. გაიმართება  დისკუსია (10წთ)
მოსწავლეები ინდივიდუალურად  შეასრულებენ დამოუკიდებელ ამოცანას მოხდება  პრეზენტაცია.(6წთ)(დანართი5)
თემის  შეფასებისათვის თითოეული  მოსწავლე  გააკეთებს  ჩ ანაწერს,რომელი  ხერხით  ამოხსნილი  ამოცანა  იყო  მათთვის   გასაგები  და რომელი  არა.  (5 წთ)
 ამ  ჩანაწერებს  გამოვიყენებ  მომდევნო  გაკვეთილის  დაგეგმვისას.

No comments:

Post a Comment